Hvis man tager udgangspunkt i 3 og ikke 4 stjerner og tager prisen i betragtning, så har vi ikke noget at klage over som sådan. Man får hvad man betaler for - og lidt mere til synes jeg. Dog startede vores ophold skidt, idet hoteller ikke kunne finde vores reservation fra Hotels.com og vi måtte forlods betale ekstra 247 Euro indtil de fandt reservationen. Det var ufeksibelt og ikke kundevenligt, men da alt gik i orden senere samme aften, glemte vi hurtigt den dårlige start. Hotellet er ikke kønt, men der er pænt og rent overalt. Maden var fin og varieret - nyt tema hver dag. Der var venlig service overalt, selv når personalet havde meget travlt. Der herskede en rolig og afslappet atmosfære ved poolområderne hvor der ikke kunne reserveres solstole før efter 9.30. Det var super og der var altid en solstol at få på alle tider af dagen. Vores værelse var nyrenoveret og fint i stand. Betal lidt ekstra og få et "Supereuer" værelse - de er åbenbart lidt pænere og nyere end standardværelserne. Vores værelse lå med udsigt over bjerge og tennisbaner samt baggård. Der var stille og ingen larm og det var fint. Det unge animationteam var enormt engagerede og gjorde alt hvad de kunne for at underholde store som små. Alt i alt kan vi kun sige at der kan ikke forlanges mere til den pris vi betalte.