vore fly fra Aalborg til Paris via Amsterdam var forsinkede så vi kom først 3 september efter middag. Jeg ser nu at jeg alligevel har betalt for 4 nætter selv om vi meddelte hotellet vort problem kl ca 22 d 2 august.
Kommentar fra Hotelledelsen
25. apr. 2023 af ID, Hotelledelsen
Kære John,Vi er kede af at høre, at dit fly var forsinket, og at dette havde en indvirkning på dit ophold hos os på Migny Hotel. Vi håber ikke, at det havde en for stor negativ indvirkning på din samlede oplevelse.Vi vil dog gerne præcisere, at vi ikke har adgang til specifikke bookingoplysninger for vores gæster. Vi anbefaler derfor, at du kontakter vores kundeserviceafdeling eller dit rejsebureau direkte for at drøfte eventuelle faktureringsproblemer, som du måtte være stødt på.Vi takker for din kommentar og håber at få mulighed for at byde dig velkommen tilbage til Migny Hotel på din næste rejse til Paris.Med venlig hilsen,Teamet fra Migny Hotel