Bedømmelser baseret på 983 verificerede anmeldelser

3,6 af 5
3,8 Rengøring på værelset
3,8 Service og personale
3,9 Værelsets komfort
3,6 Hotellets tilstand
Anmeldelser verificeret af Expedia
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 15. dec. 2023 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
16. dec. 2023 af Customer Service, Hotelledelsen
Per, we appreciate you taking the time to rate your experience at the Millennium Premier New York Times Square. It's a pleasure to see that your stay was largely enjoyable. We aim to continually provide a great experience for our guests and your feedback helps us do exactly that. Looking forward to seeing you again soon.
3 ud af 5
af en verificeret rejsende

Alt i alt rimelig god

Opslået 26. aug. 2023 på Hotels
Der var en polsk stuepige, der forstod at fylde op med vand og rene glas og toiletpapir. Ellers måtte jeg selv hente tingene. Der manglede meget et køleskab på værelset. Der manglede et sted man kunne spise sin morgenmad. Personalet i skranken var utrolig søde og imødekommende.
Kommentar fra Hotelledelsen
27. aug. 2023 af Customer Service, Hotelledelsen
Annette, det er godt at høre, at du fandt vores receptionsteammedlemmer utroligt venlige og imødekommende. Det er dog ærgerligt at vide om de problemer, du har oplevet med hensyn til værelsesfaciliteter og morgenmadsfaciliteter. Selvom vi sætter pris på din anerkendelse af vores flittige husholdningskollega, bestræber vi os på at sikre, at alle gæsteforespørgsler håndteres hurtigt og effektivt. Vi ser frem til at forbedre dit ophold i fremtiden.
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 13. apr. 2023 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
14. apr. 2023 af Customer Service, Hotelledelsen
We appreciate you sharing this positive rating, Peter!The comfort of our guests is important to us so we can't wait to see you back again at Millennium Premier New York Time Square. We want to share an even more enjoyable experience with you next time.
3 ud af 5
af en verificeret rejsende

Centralt beliggende

Opslået 12. aug. 2022 på Hotels
Hotellet se ældre og der er tendens til sorte render i brusekabinen. Elevatoren har nogle små problemer. Men et dejlig centralt beliggenden hotel.
Kommentar fra Hotelledelsen
13. aug. 2022 af Customer Service, Hotelledelsen
Vi sætter pris på feedbacken. Vi er glade for, at du havde et behageligt ophold hos os og nød vores centrale beliggenhed. Vi er dog skuffede over, at dit ophold hos os var mindre end ideelt. Vi beklager, at vores faciliteter og elevatorer ikke levede op til dine forventninger. Vi vil løse dine bekymringer med vores team fremover. Vi ser frem til snart at være vært for dig igen for en mere positiv oplevelse.
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 7. maj 2022 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
9. maj 2022 af Customer Service, Hotelledelsen
Thanks for the 8/10 rating, Mike! We're thrilled you enjoyed your time at Millennium Premier New York Time Square so much! We look forward to sharing an even better experience with you soon. Have a lovely day!
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Jul i New York

Opslået 2. jan. 2022 på Hotels
Hotellet virkede slidt og personalet i receptionen virkede ligeglad med os, fik ingen oplysning om træningscenter og lounge som ligger i bygningen ved siden af eller forklaring på forskel på den ene og anden del af hotellet. Manglende opfyldning af kaffe og vand på værelset samt mangelfuld rengøring et par af dagene. God udsigt fra værelset, men kunne være meget bedre hvis ruderne var rene. Bedste service fik man ved udlevering af morgenmad. Hotellet ligger tæt på time square, hvilket man skal være opmærksom på da der er mange mennesker ved hotellet. Ellers god beliggenhed.
Kommentar fra Hotelledelsen
5. jan. 2022 af Customer Service, Hotelledelsen
Tak for den fine bedømmelse, Jan! Vi er glade for at høre, at du nød dit ophold hos os. Vi er glade for, at du kunne lide vores udsigt, morgenmad og beliggenhed. Vi stræber efter at give vores gæster varm gæstfrihed, effektiv service og rene værelser. Med hensyn til dine bekymringer med vores personale, faciliteter og rengøring, vil vi gøre vores team opmærksom på dem, mens vi fortsætter med at forbedre os i fremtiden. Vi vil meget gerne dele en mere positiv oplevelse med dig næste gang. Hav en smuk dag!
2 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 22. apr. 2024
This property is run down and basically has no amenities, is a basic hotel. Fine if cheaper, but this isnt a cheaper hotel. The walls had marking on it, the desk chair was heavily stained, the sink had the pain peeling, the shower soap tray was rusting, the know for the shower comes off easily, and there's no mini fridge. The only thing it has going for it is the upgraded rooms are 50 sq ft larger than their competitors. I can't recommend this place to anyone. I paid over $400 for the last night of a 3 night booking. How this is worth $400 is beyond me. Brutally honest review, but someone in the hotel needs to make some changes.
2 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 21. apr. 2024
Air conditioning wasn’t working in my room, bath tub won’t hold water, breakfast is way better in other hotels(very limited, no options) , my reservation had a total $702,00 I was traveling on a budget with my wife and was charged over $1500 when did my check in they said was only pending and authorizations and the money would go back to my card in some days which means our vacation was ruined, I’m never returning to that location and won’t recommend
Kommentar fra Hotelledelsen
22. apr. 2024 af Customer Service, Hotelledelsen
Everton, it's disheartening to read about the concerns in your review. It is unfortunate you encountered issues with the room's air conditioning and bath facilities. We also note your thoughts about our breakfast selection, and assure you that guest feedback is taken seriously for improvements. In terms of financial matters, there can sometimes be misunderstandings with card pre-authorizations, as they are standard hotel procedure. We sincerely regret any confusion and the impact on your trip. Despite your current feelings, we truly hope you give us another chance to prove our commitment to creating a delightful stay for our guests.
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 16. apr. 2024
Surprisingly quiet--right on Times Sq. A bit dusty, but LARGE room!
Kommentar fra Hotelledelsen
18. apr. 2024 af Customer Service, Hotelledelsen
Rachel, it's wonderful to hear that you enjoyed your stay at the Millennium Premier New York Time Square. We're particularly pleased you appreciated the tranquility of the location, despite being amidst the bustling Times Square! Noted on your feedback regarding room cleanliness - rest assured, our housekeeping team will pay close attention to these details. We are grateful for your feedback and look forward to your return to our spacious accommodations.
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 13. apr. 2024
Good
Kommentar fra Hotelledelsen
15. apr. 2024 af Customer Service, Hotelledelsen
Moon, thank you for leaving us a 5 out of 5 rating! We look forward to seeing you again soon so we can share another exceptional experience with you at Millennium Premier New York Time Square!